VENDÉGHÁZ MENEDZSER

A Lujza & Koriander mára teljesen megtelt élettel, ami egyrészt azzal jár, hogy sok jófej emberrel találkozhatunk nap, mint nap, másrészt pedig több feladattal, hogy a vendégeink a hét minden napján, ugyanazt a profi kiszolgálást kapják.

Megüresedik a legnépszerűbb, vendégház menedzseri pozíciónk és egyben át is alakul, egy valahol a fél- és teljes állás közötti pozícióvá.  Részletek lentebb…

 

Rád gondolunk, ha:

  • Szereted az embereket és az aktív kapcsolattartást (erre itt biztosan szükség lesz)
  • Váci vagy Vác környéki vagy és szíved csücske a Dunakanyar
  • Felsőfokon beszélsz és írsz angolul (a tudás a lényeg, nem a nyelvvizsga)
  • Szeretsz megoldó üzemmódba kapcsolni
  • Olyan ember vagy, aki otthon is szeret rendet tartani maga körül
  • Fontos erényeidnek tartod; a rugalmasságot, az alázatot és az őszinteséget
  • Nem ijedsz meg a vállalat irányítási rendszerektől és egy kis adminisztrációtól sem
  • Hosszú távra keresel biztos állást 
  • Nem probléma, hogy sokszor hétvégén is munkanap van 😉

Előny, ha

  • dolgoztál már hotelben/vendégházban
  • társalgási szinten beszélsz németül

Amit kínálunk:

✅ kellemes, barátságos munkakörnyezet a váci Duna-parton
✅ összetartó, jókedvű, szerető csapat
✅ kényelmes munkabeosztás
✅ a feladatok egy része otthonról is végezhető
✅ munkaidő: A) hét: 3 teljes nap, B) hét: 4 teljes nap (ebben hétvégi napok is vannak)
✅ céges telefon
✅ tisztességes bérezés: alapbér + forgalom utáni jutalék (300.000 – 500.000 ft között bármi lehet)
✅ juttatások: étkezés + kávé + dolgozói kedvezmény + képzések és programok
✅ 1 év közös munka után magánegészségügyi biztosítás
✅ változatos-, egyértelmű-, felelősségteljes feladatkör
✅ egyenes, őszinte kommunikáció
✅ nyitottság az új ötletekre, megbecsüljük az értékteremtést

ELVÁRÁSAINK

  • Ápolt, tiszteletteljes, business casual megjelenés
  • Tiszta kommunikáció, őszinteség, egyenesség
  • Megoldásorientált hozzáállás, amikor csak lehet, járj utána a megoldási lehetőségeknek 
  • Segítő szándék

FELADATKÖRÖK

Szobákkal kapcsolatos fő feladatkörök

  • Vendég kapcsolattartás (e-mailezés, ajánlatírás, telefonálás, napközbeni rendelkezésre állás)
  • Becsekkolás-kicsekkolás-fizettetés
  • Ajánlások a vendégeknek, segítségnyújtás (pl: taxi, asztalfoglalás, kérdések megválaszolása, stb.)
  • Takarítás szervezése, beosztás írás és takarítás ellenőrzés
  • Mosoda menedzselése
  • Szobák állapotának folyamatos ellenőrzése, karbantartás szükségességének jelentése
  • Rendtartás a kiszolgáló helyiségekben, udvaron

Adminisztratív feladatkörök

  • Számlázás
  • Nyilvántartások vezetése
  • Bevételek-SZÉP kártyás felületek folyamatos figyelése és foglalásokhoz párosítása
  • Árazás karbantartása (közösen)

JELENTKEZÉS

FONTOS!
Az önéletrajz elküldése mellett a jelentkezéseket videós formátumban várjuk:

Küldhetsz Google Drive linket, Drop Box linket, jöhet a videó Mammutmail-en, vagy Toldacuccot-on keresztül, vagy bármilyen más nagy file küldésére alkalmas felületen keresztül.

Fontos, hogy valamilyen általános videó formátumban küldd a videót, mint pl: AVI, MP4, MPEG4, MOV, stb.

A jelentkezést ide várjuk:

rooms@lujzaeskoriander.hu

A videóban beszélj bármiről, amit magadról fontosnak tartasz a munka kapcsán és igyekezz érinteni ezeket a témákat is: 
  • Mi az, ami felkeltette az érdeklődésedet az állással kapcsolatban?
  • Miért fognak szeretni a kollégák és a vendégek a közös munka során?
  • Honnan és hogyan tervezel bejárni?
  • Mi az, ami tetszik és van-e olyan, amit kihívásosnak érzel a lentebb bemutatott munkanappal kapcsolatban?

A kiválasztási folyamat lépései ezek lesznek:

  1. Önéletrajzok + videós jelentkezések előszűrése
  2. Ha továbbléptél, értesítünk és kérünk tőled egy személyes találkozót a Lujza & Korianderben
  3. Ha itt is továbbléptél, szintén értesítünk és kérünk egy próbanapot (kb 2-4 óra)
  4. A végső döntésről pedig e-mailben értesítünk

Ezzel foglalkozunk a
Lujza & Korianderben

Így működünk: egy kis háttérinfó a részlegekről

Így néz ki a munkakörnyezet: Virtuális túra

ÍGY NÉZ KI EGY MUNKANAP A SZÁLLÁSON

Attól függően mikor csekkolnak ki a vendégek 7:30-8:00 között kell érkezni. Ha nincs kicsekkoló vendég, akkor ez rugalmas, elég akár később is érkezni.

A vendégeinknek 10-ig kell elhagyni a szállást, de a céges vendégek jellemzően már 8 körül kicsekkolnak.

Ilyenkor történik meg a fizetés fennmaradó része, és az éttermi- és a minibár fogyasztás rendezése, kártya visszakérésebúcsúajándék átadása és bármilyen kérdés/kérés elrendezése, illetve a végszámla kiállítása is.

Mire mindenki kicsekkolt megérkezik az aznapi szobalány. Minden kicsekkolást megírunk neki, hogy tudja melyik szobával kezdhet és ezt folyamatosan frissítjük, hogy tudja hol folytathatja a munkát.

Mindeközben e-mailekre válaszolunk, telefonon egyeztetünk, ha hívnak, vagy, ha még valamelyik érkezőről nem derült ki, hogy aznap mikor érkezik, akkor őket is felhívjuk. Minden információt berögzítünk a szálláshely kezelő rendszerbe, hogy, ha váltás történik, akkor a kolléga minél alaposabban belelásson 1-1 foglalásba, hogy a vendég szinte meg se érezze, hogy tegnap még mással beszélt.
Az információáramlás kollégák között itt kiemelten fontos.

A kicsekkolások után gyakran van még adminisztratív teendő, mint pl számlázás, a fogyasztások kiütése a rendszerből, terminál zárás, 1-1 hátramaradt e-mail, vagy időközben beérkezett új foglalás/ megkeresés megválaszolása. Ez a szakasz valahogy 11-12 óra között szokott lezárulni. Persze, ha csak 1-2 szobából távoztak, akkor akár sokkal korábban is.

Ezt követően egy nyugalmasabb része jön a napnak körülbelül 14 óráig, ahol nem is kötelező a szálláshelyen maradni, el lehet menni ügyet intézni, vagy, ha az otthon 10 perces közelségben van, akkor nyugodtan haza is lehet menni. A lényeg az elérhetőség. A szállásos telefont fel kell venni, az e-mailekre pedig 1 órán belül kell tudni válaszolni, ezért fontos, a laptop közelsége is.

A vendég érkezés 15 órától lehetséges, de gyakran előfordul, hogy már előbb is engedjük, ha tudjuk, hogy igény van rá és el tud készülni időben a szoba. Ebben próbálunk rugalmasak lenni, de nem túl nagy nyomást helyezni a takarításra. Az első a tisztaság, és a jó munkához idő kell.

Fontos visszaérkezni a szállásra már az első vendég érkezése előtt 1 órával, tehát, ha 15 órakor érkezik az első vendég, akkor 14 órára.

Ilyenkor az ellenőrző feladatokat látja el a szállásos, úgy, mint:

  • rendben van-e a kert
  • ha szaunáznak, rendben van-e a szauna
  • a legfontosabb a szoba tisztaságának és a bekészítéseknek az ellenőrzése
  • lépcsőház tiszta-e
  • és a recepción is sokszor fell kell egyet porszívózni, mert azt a részt sokan használjuk

Ha minden rendben és minden előkészítve, akkor felkészülünk az érkező vendégekből, átnézzük a rendszert, hogy kik ők, meddig maradnak, esetleg van-e bármilyen jegyzet írva hozzájuk, amire előre készülni kell.

A vendégek érkezésekor megtörténik a becsekkolási folyamat, amit alaposan megtanítunk majd és jól be is kell gyakorolni. Segédlet is elérhető hozzá a monitoron, nehogy kimaradjon valami a folyamatból.

✅Ha megtörtént a becsekkolás, felkísérjük a vendégeket a szobájukhoz, ott még elmondunk néhány fontos információt a szobáról, amihez szintén adunk egy betanulandó szkriptet és az esetleges kérdések megválaszolása után visszatérünk a recepcióra és várjuk a következő vendéget.

Ha a következő vendég csak 2-3 óra múlva érkezik, akkor ebben az időszakban is el lehet hagyni a házat, a lényeg mindig az, hogy a vendég előtt érkezzünk vissza úgy, hogy legyen elég idő az ellenőrzésekre.

Ha pedig nincs következő vendég, akkor aznap már nincs szükség személyes jelenlétre.

A munkát a házban azzal zárjuk, hogy:

✅megírjuk a takarítónak a másnapi takarítási-, és ágyazási listát

✅írásban átadjuk a kollégának a műszakot, kiemelve minden fontosabb történést, ami aznap történt, vagy másnap várható

Fontos, hogy otthon telefonon és e-maiben is elérhetőnek kell lenni a becsekkolási időszak végéig, azaz 19 óráig. Eddig kell megválaszolni a beérkező booking.com, e-mailes, vagy egyéb üzeneteket és válaszolni a telefonhívásokra.

Heti szinten előfordul, hogy valaki nem érkezik meg 19 óráig. Ilyen esetben önálló bejutást biztosítunk, amihez külön e-mailt küldünk ki, ezt külön leegyeztetjük és kihelyezzük a beléptető kártyát a kulcsszéfbe. 

Akinél a telefon van, annak kell kezelni az esetlegesen felmerülő vészhelyzeteket is, azaz a telefonnak bekapcsolt állapotban kell lennie folyamatosan úgy, hogy hallani lehessen, ha szól. Vészhelyzet pl, ha egy vendégnek nem megy az önálló bejutás. Ilyenkor el kell, hogy érjen valakit, aki segíti őt a folyamaton.

A rendszert úgy találtuk ki és úgy automatizáltuk, amit csak lehet, hogy minimalizáljuk a vészhelyzetek lehetőségét és emiatt ezeket még csak havi rendszerességűnek sem lehet mondani. Nagyon ritkák.

Mi is Felelős Gasztrohősök vagyunk

Megjelenéseink